Originalna recenzija za Remove.BG za brisanje pozadine fotografije

Neki korisnici žele ukloniti pozadinu sa svojih fotografija. Međutim, problem je što ne znaju najlakši način. Pa, jedno od najboljih rješenja koje možete dobiti jest korištenje softvera Remove.BG. Ali možda neki korisnici nemaju dovoljno pojma o softveru, zar ne? U tom slučaju morate pročitati ovu recenziju. U ovom vodiču dat ćemo iskrenu recenziju o Ukloni.BG, zajedno s njegovim značajkama, prednostima, manama i načinom korištenja. Osim toga, uključit ćemo i najbolju zamjenu za alat koji vam može pomoći u rješavanju vašeg zadatka. Dakle, da biste saznali više o alatu, dođite ovamo jer vam dajemo sve pojedinosti koje trebate o Remove.BG.com.

Remove.BG pregled

Dio 1. Jednostavan uvod u Remove.BG

Remove.BG.com je web stranica koja je korisna za uklanjanje pozadine slike. To je online alat koji možete koristiti na raznim web platformama. Funkcionira na Google Chromeu, Mozilla Firefoxu, Microsoft Edgeu, Safariju itd. Kao što smo vam rekli, alat je pouzdan alat za uklanjanje pozadine slike. Može ukloniti pozadinu na jednostavan način. Također, ima lako razumljivo korisničko sučelje, što ga čini pristupačnijim i praktičnijim za sve korisnike. Uz ovo, bez obzira na to nemate li dovoljno vještina uređivanja, možete koristiti alat bez napora. Štoviše, softver Remove.BG može ponuditi postupak automatskog uklanjanja pozadine. Nakon umetanja slike koju želite urediti, alat će nastaviti s postupkom uklanjanja i donijeti željeni rezultat. Uz to, ne morate ručno uklanjati pozadinu slike, što može oduzeti više vremena tijekom procesa. Stoga, ako tražite izvrstan alat za uklanjanje pozadine fotografija, možete koristiti Remove.BG kao svoj alat.

Uvod u Remove.BG

Dio 2. Glavne značajke Remove.BG

Softver Remove.BG može ponuditi različite značajke u kojima možete uživati kada radite sa svojim slikama. Dakle, ako ste zainteresirani za učenje svih glavnih značajki mrežnog alata, najbolje je da odmah pročitate sljedeći sadržaj.

Funkcija uklanjanja pozadine slike

Značajka uklanjanja pozadine slike

Jedna od temeljnih značajki mrežnog alata je uklanjanje pozadine sa slike. Pomoću ove korisne značajke možete ukloniti svu pozadinu koju imate na svojim fotografijama. Osim toga, ako vas brine proces uklanjanja, alat vas neće razočarati. Pozadinu slike možete ukloniti na jednostavan način. To je zato što Remove.BG može automatski ukloniti pozadinu u samo sekundi. Stoga u samo nekoliko klikova možete osigurati željeni rezultat već nakon postupka uklanjanja.

Dodavanje pozadinske značajke

Dodavanje pozadinske značajke

Još jedna sjajna značajka na koju možete naići kada koristite online alat je njegova mogućnost dodavanja pozadine vašoj fotografiji. Dakle, nakon što uklonite pozadinu i želite zamijeniti drugu pozadinu, možete to učiniti. Alat ima razne pozadine spremne za korištenje koje možete odabrati za svoje slike. Osim pozadine, možete čak dodati i boju pozadini. Možete umetnuti tamne ili svijetle boje prema vašim željama. Dakle, ako želite svoju sliku učiniti privlačnom i ugodnom, možete učinkovito koristiti ovu značajku.

Značajka brisanja i resetiranja

Značajka brisanja i resetiranja

Osim uklanjanja pozadine slike, postoji još jedna značajka u kojoj možete uživati. To je značajka brisanja i resetiranja. Pa, njegova glavna svrha je brisanje neželjenih elemenata na vašim slikama. Samu temu možete ukloniti prema svojim potrebama. Sve što trebate je koristiti funkciju Brisanje. Također možete prilagoditi veličinu kista kako biste učinkovito izbrisali subjekt sa slike. Također, ako postoje trenuci kada želite poništiti proces, sve što trebate je koristiti funkciju Reset. Time će se okrenuti izvornoj slici. S ovom značajkom brisanje nekih elemenata s fotografije bit će lakše i brže.

Značajka pregleda

Značajka pregleda

Želite li svoj rad usporediti s originalnom slikom? U tom slučaju, značajka Preview osigurala vam je leđa. Kao što svi znamo, značajka pregleda može vam pomoći da usporedite svoju sliku s uređenom verzijom. Time ćete vidjeti promjene i može vam dati ideju o stvarima koje trebate poboljšati. Dakle, uvijek koristite ovu značajku ako želite vidjeti prije i poslije verzije slika.

Dio 3. Za i protiv Remove.BG

PREDNOSTI

• Lako i učinkovito može ukloniti bilo koju pozadinu sa slike.
  • Dostupan je na gotovo svim web platformama.
  • Alat je jednostavan i savršen za sve korisnike.
  • Glavno korisničko sučelje alata lako je razumjeti.
  • Podržava JPG i PNG formate slikovnih datoteka.
  • Sposoban je zamutiti pozadinu slike.
  • Alat nudi razne pozadine i boje slike spremne za korištenje.
  • Također može izbrisati sve elemente pomoću funkcije brisanja.

PROTIV

• Internetski alat za rad treba internetsku vezu.
  • Nije 100% besplatan.
  • Morate platiti po kreditu ako želite ukloniti pozadinu s raznih slika.
  • Alat ne može glatko ukloniti pozadinu s komplicirane slike.
  • Da biste dobili visoku kvalitetu slike, morate stvoriti svoj račun.

Dio 4. Kako koristiti Remove.BG

Dođite ovdje i naučite kako koristiti Remove.BG za učinkovito uklanjanje pozadine slike.

1

Idite na Remove.bg.com i kliknite gumb Prenesi sliku kako biste umetnuli sliku sa svog računala.

Gumb za prijenos slike
2

Nakon postupka učitavanja, alat će automatski nastaviti s postupkom uklanjanja pozadine i pokazat će vam konačni rezultat.

3

Nakon što ste već vidjeli rezultat, možete spremiti sliku. Također možete dodati pozadinu ako želite. Da biste to učinili, kliknite na Dodajte pozadinu opciju i odaberite željenu pozadinu ili boju. Zatim kliknite Gotovo.

Dodaj pozadinsku sliku
4

Za spremanje konačnog rezultata kliknite na Download i pričekajte proces preuzimanja. Nakon toga već možete imati svoju sliku.

Pritisnite Preuzmi za spremanje

Dio 5. Alternativa Remove.BG

Ako mislite da alat Remove.BG nije prikladan za vas, imamo najbolju alternativu za korištenje. Još jedan odličan alat za uklanjanje pozadine slika kojem možete pristupiti je MindOnMap besplatni alat za uklanjanje pozadine na mreži. Ovaj vam alat može pomoći da glatko i brzo uklonite pozadinu sa slike. Ono što ga čini boljim od Remove.BG je to što vam omogućuje uklanjanje pozadine bez obzira je li vaša fotografija jednostavna ili komplicirana. Osim toga, korisničko sučelje MindOnMapa je jednostavnije, što je savršeno za sve korisnike. Osim toga, fotografiju možete i izrezati ako želite. Njegova funkcija obrezivanja može vam pomoći ukloniti ili izbrisati nepotrebne dijelove slike. Također možete dodati boju običnoj pozadini slike, što je čini idealnim alatom za korisnike. Stoga je bolje koristiti ovaj alat za postizanje željenog rezultata.

MindOnMap Ukloni BG alternativu

Dio 6. Često postavljana pitanja o Remove.BG

Je li Remove.bg siguran?

Da je. Alat je siguran za korištenje. Osigurava da se sve vaše datoteke neće dijeliti s drugim korisnicima. Dakle, možete koristiti alat bez ikakve brige o svojoj privatnosti i sigurnosti.

Smanjuje li Remove.bg kvalitetu?

Definitivno, ne. Nakon što uklonite pozadinu pomoću softvera, kvaliteta će ostati. S ovime možete urediti svoju sliku bez brige o kvaliteti slike nakon procesa.

Je li aplikacija Remove.bg besplatna?

Ne nije. Možete iskusiti samo njegovu probnu verziju. Dakle, ako želite ukloniti pozadinu s raznih slika, morate platiti njegov plan pretplate. Košta $ 9,00 za 40 kredita mjesečno.

Zaključak

S ovim Remove.BG recenzija, naučili ste sve o alatu. Uključuje njegove značajke, prednosti i nedostatke te kako ga koristiti. Osim toga, članak je uključio i najbolju alternativu koju možete koristiti, a to je MindOnMap besplatni alat za uklanjanje pozadine na mreži. Dakle, ako želite drugi alat koji ima iste mogućnosti kao Remove.BG, možete pokušati koristiti alat.

Napravite mapu uma

Izradite svoju mentalnu mapu kako želite

MindOnMap