8 besplatnih alata za uklanjanje PNG pozadine koje vrijedi razmotriti

Jade Morales4. svibnja 2024Pregled

Imate zadivljujuću sliku, ali njezina pozadina nije sasvim u skladu s vašom vizijom? Zahvaljujući alatima za uklanjanje pozadine koje pokreće AI, zadatak brisanja neželjenih pozadina postaje lakši. Ipak, ne možemo poreći obilje ovih alata. Stoga je početnicima zbunjujuće odabrati ono najbolje za njih. To je i razlog zašto smo pažljivo testirali i odabrali neke alate na temelju njihove učinkovitosti, povratnih informacija i više. Na taj način ćemo vas bolje uputiti u odabiru pravog PNG alat za uklanjanje pozadine alat za vas.

Pregledajte PNG Remover za pozadinu
Značajka MindOnMap Izbriši.bg Clipping Magic PicMonkey PhotoScissors Fotor InPixio Ukloni pozadinu Pxl Photo Background Remover
Automatsko uklanjanje Da Da ograničeno ograničeno ograničeno Da ograničeno Da
Kvaliteta uklanjanja pozadine visoko Umjereno visoko Umjereno visoko visoko visoko Umjereno
Jednostavnost korištenja Jednostavno i intuitivno Lako Intuitivno Jednostavan za korištenje Jednostavan za korištenje Lako Jednostavan za korištenje Jednostavan za korištenje
Napredne postavke Osnovni alati za uređivanje Da Da Da Da Da Da Da
Cijene Besplatno Besplatno i uz plaćanje počinje od $0,10/kredit Besplatna probna verzija i plaćeno svjetlo – $2,49/mjesečno i $0,166/kredit
Standardno -$4,99/mjesečno i $0,050/kredit
Pro – $11,99/mjesečno i $0,024/kredit
Besplatno i uz plaćanje počinje od $72.00 Jednokratna kupnja koja počinje od $49,98 Besplatno probno i plaćeno Besplatno i plaćeno
14-dnevni pristup – $1.98 Godišnje – $4.96
Besplatno i plaćeno
10 bodova za $5
250 kredita za $50

Dio 1. MindOnMap besplatni alat za uklanjanje pozadine na mreži

Počnimo s MindOnMap besplatni alat za uklanjanje pozadine na mreži. To je alat temeljen na webu koji je razvijen i namijenjen uklanjanju pozadine slika. Omogućuje vam uklanjanje pozadina s fotografija kako biste izolirali proizvode, životinje i ljude. Alat može izvesti ovu metodu na široko korištenim slikovnim formatima, uključujući PNG, JPEG i JPG. Također, koristi AI tehnologiju kako bi eliminirao pozadinu i učinio je transparentnom. I ne samo to, ako niste zadovoljni rezultatom, možete sami ukloniti pozadinu. Omogućuje alate za kist Keep i Erase koje možete slobodno koristiti.

Čekaj, ima još! Nakon što uklonite pozadinu slike, možete je promijeniti u željenu pozadinu. Alat pruža čvrste boje kao što su crna, bijela, plava, crvena i još mnogo toga. Osim toga, također vam omogućuje da je zamijenite drugom slikom kao pozadinom. Također nudi neke osnovne alate za uređivanje kao što su obrezivanje, rotiranje, okretanje i više. Konačno, održava kvalitetu i ne dodaje vodeni žig nakon uklanjanja. Zbog toga se može smatrati najboljim mrežnim alatom za uklanjanje PNG pozadine.

MindOnMap alat za uklanjanje pozadine

Dio 2. Erase.bg

U slučaju da morate ukloniti pozadinu sa skupnih PNG slika, razmislite o Erase.bg. Također predstavlja vrhunski alat za uklanjanje pozadine. Alat je također dizajniran da zadovolji različite potrebe korisnika. Pomoću njega možete stvarati grafike i uređivati slike. Dok smo isprobavali alat, otkrili smo da nudi različite opcije pozadine. Nevjerojatno, postoje i pojedinačni i profesionalni predlošci koje korisnici mogu koristiti za eksperimentiranje. Ovaj AI alat također nudi visoku rezoluciju slike do 5.000 × 5.000 piksela. Štoviše, Erase.bg podržava različite formate, kao što su PNG, JPEG, WebP, HEIC i JPG. Ali postoji kvaka, opcije izvoza na ovom alatu ograničene su samo na PNG format. Osim toga, verzija HD kvalitete može se spremiti tek nakon što se prijavite. Ipak, to je još uvijek dobra opcija.

Alat Erase.bg

Dio 3. Clipping Magic

Još jedan alat temeljen na umjetnoj inteligenciji koji treba provjeriti je Clipping Magic. To je potpuno automatski alat koji vam pomaže izbrisati pozadinu na slikama. Zapravo, alat je najučinkovitiji kada izolira objekte od čiste pozadine na fotografiji. Također nudi jednostavnu metodu za pripremu slika za daljnje uređivanje. Alat za skalpel omogućuje vam uklanjanje područja niskog kontrasta s vaših fotografija. Dostupno je i nekoliko funkcija, poput izrezivanja i podešavanja. Ali imajte na umu da to ima svoju cijenu. Najosnovniji paket počinje od $3,99 mjesečno. Osim toga, nudi samo 15 kredita ili slika. Stoga smatramo da je malo skup za početnike i za one s ograničenim proračunom.

Clipping Magic

Dio 4. PicMonkey

Još jedan online alat za uklanjanje PNG pozadine koji možete isprobati je PicMonkey. Pomoću njega možete podešavati fotografije na svom pametnom telefonu. To je također alat temeljen na oblaku koji automatski sprema sve u vaš oblak. Stoga vam omogućuje pristup s bilo kojeg uređaja koji imate. Osim toga, nudi ručno i automatsko uklanjanje pozadine. To znači da možete ukloniti pozadinu sa svojih fotografija kako želite. Osim toga, ima neke alate za uređivanje slika i predloške koji su vam dostupni za korištenje. Dok smo isprobavali alat za uklanjanje pozadine slike, bili smo zapanjeni što to činimo besplatno. Ipak, otkrili smo da većina njegovih značajki zahtijeva da se pretplatite. Sada, ako radite na određenoj slici na njoj i planirate je preuzeti, morate platiti godišnju pretplatu.

PicMonkey Uklanjanje pozadine

Dio 5. PhotoScissors

Sljedeće, imamo PhotoScissors. Ako ikada naiđete na problem u kojem je pozadina uništila vašu fotografiju, možete isprobati PhotoScissors. To je još jedan alat za uklanjanje pozadine na koji se također možete osloniti. Iako može automatski ukloniti pozadinu slike, ponekad ipak treba pomoć. Uključuje mogućnost korištenja ponuđenih alata za fino podešavanje rezultata i označavanje pozadine fotografije. Osim toga, otkrili smo da nudi unaprijed postavljene postavke za obrezivanje slika. Osim toga, kompatibilni su sa stranicama društvenih medija, uključujući Amazon i eBay. PhotoScissors vam omogućuje učitavanje neograničenog broja fotografija za uklanjanje pozadine.

Ipak, ako trebate verziju visoke razlučivosti za preuzimanje, morate platiti kredite za fotografije. I ne samo to, da biste otključali pristup naprednijim alatima za uklanjanje pozadine, također morate platiti. To znači da morate kupiti komplementarni softver, a to je Inpaint. Unatoč tome, to je još uvijek značajna opcija kao PNG sredstvo za uklanjanje pozadine za visoku rezoluciju.

PhotoScissors

Dio 6. Fotor

Osim našeg popisa, imamo Fotor alat za uređivanje fotografija. Fotor također nudi opciju brisanja pozadine s PNG fotografija. Njegov alat za uklanjanje pozadine oslanja se na precizan algoritam uklanjanja. Stoga je lako ukloniti bijelu pozadinu s fotografije ili čak uklonite pozadinu sa složenih slika. Nakon pokušaja, vidjeli smo da alat može odmah identificirati subjekte unutar pozadine slike i ukloniti je za nekoliko sekundi. Štoviše, omogućuje vam fino podešavanje vaših PNG fotografija. Također nudi gumicu i čarobnu olovku za uklanjanje. Možete ih koristiti za zadržavanje i brisanje područja pozadine. Međutim, baš kao i svaki drugi alat, Fotor koristi kreditni sustav za preuzimanja visoke rezolucije. Kao rezultat toga, to može postati ograničenje za korisnike koji često trebaju uređivati slike visoke razlučivosti. Također, zahtijeva da platite za korištenje drugih alata.

Fotor PNG alat za uklanjanje pozadine

Dio 7. InPixio Ukloni pozadinu

Idemo dalje, InPixio je još jedan pouzdan alat koji smo dodali na naš popis alata za uklanjanje PNG pozadine. Nudi plaćene i besplatne verzije koje korisnici mogu koristiti. Testirali smo besplatnu verziju ovog alata. Srećom, također koristi AI algoritam koji besplatno briše pozadinu s fotografija. Još jedna sjajna stvar kod njega je to što nudi alate za retuširanje. Mogli smo odabrati pozadinu s više detalja. Nadalje, omogućuje vam spremanje fotografije s bijelom pozadinom ili korištenje unaprijed postavljenih slika pozadine. Unatoč tome, imat ćete pristup samo drugim alatima za uređivanje slika bez plaćanja. Stoga morate kupiti godišnju pretplatu. Sada puni pristup košta $49,99 godišnje. Ako imate ograničen proračun, to možda nije najbolja opcija za vas. Ipak, ako jednostavno želite ukloniti pozadinu i bez ikakvog uređivanja, dobro je razmisliti o tome.

InPixio uklanjanje pozadine

Dio 8. Pxl Photo Background Remover

Da dovršimo naš popis najboljih odabira sredstvo za uklanjanje pozadine alata, imamo Pxl Photo Background Remover. To je besplatna Shopify aplikacija koja može obrisati pozadinu s vaših fotografija, uključujući PNG. Alat također koristi AI tehnologiju koja otkriva i uklanja pozadine slika. Osim ove funkcije, omogućuje vam dodavanje pozadine u boji ako želite. Stoga vam daje mogućnost da svojoj fotografiji date svjež i nov izgled. Kad smo ga pokušali upotrijebiti, vidjeli smo da lako može obaviti posao. Ovo posebno vrijedi za uklanjanje pozadine. Sa samo nekoliko klikova pretvorili smo naše PNG fotografije u željenu pozadinu. Zato smo ga uvrstili na naš popis. Ipak, morate imati na umu da biste mogli doživjeti neke probleme dok ga koristite. Pogotovo ako imate pozadinu koja je detaljna i komplicirana. Alat se može suočiti s nekim izazovima. Osim toga, nema drugih nedostataka u korištenju.

PXL Photo Background Remover

Dio 9. Često postavljana pitanja o PNG Background Removeru

Kako mogu ukloniti pozadinu s PNG slike?

Postoji mnogo metoda ili alata koji vam mogu pomoći u uklanjanju pozadine sa slika. Svi gore navedeni alati za uklanjanje pozadine mogu to učiniti za vaše PNG fotografije. Ali onaj koji toplo preporučujemo jest MindOnMap besplatni alat za uklanjanje pozadine na mreži. Jednostavno trebate posjetiti njegovu službenu web stranicu. Zatim kliknite gumb Prenesi slike koji ćete vidjeti. Na kraju pričekajte da alat obradi i ukloni pozadinu s vaše PNG slike.

Kako mogu ukloniti pozadinu iz lažnog PNG-a?

Uklanjanje pozadine iz lažnog PNG-a može se lako izvesti pomoću MindOnMap besplatni alat za uklanjanje pozadine na mreži. Za pristup je potrebno samo imati internetsku vezu. Na službenoj stranici kliknite Upload Images i uvezite lažnu PNG fotografiju. Nakon odabira, alat će odmah ukloniti pozadinu putem svoje AI tehnologije. Ako niste zadovoljni, upotrijebite alate za kist Keep i Erase.

Zašto moj PNG još uvijek ima pozadinu?

Mnogi razlozi mogu uzrokovati da vaša PNG fotografija i dalje ima pozadinu. To može biti zbog problema kao što su nepravilan odabir, postavke transparentnosti ili spremanje datoteke s pozadinom. Dakle, još jednom provjerite korake uređivanja i provjerite jeste li ispravno uklonili pozadinu. Konačno, upotrijebite pouzdani alat koji će obaviti posao umjesto vas, poput MindOnMap Free Background Remover Online.

Zaključak

Na kraju, morate besplatno upoznati popis naših najboljih izbora PNG alat za uklanjanje pozadine alata. Do sada ste možda već odlučili koji alat najbolje odgovara vašim potrebama. Ipak, ako želite besplatni alat za uklanjanje pozadine 100% koji ima ograničenja razlučivosti, postoji alat koji preporučujemo. MindOnMap besplatni alat za uklanjanje pozadine na mreži ističe kao jedan od najboljih. Nudi jednostavno i intuitivno sučelje što ga čini našim najboljim izborom među ostalima.

Napravite mapu uma

Izradite svoju mentalnu mapu kako želite

MindOnMap