Originalna recenzija za Remove.BG za brisanje pozadine fotografije

Jade Morales19. januar 2024Pregled

Neki korisnici žele ukloniti pozadinu sa svojih fotografija. Međutim, problem je što ne znaju najlakši način. Pa, jedno od najboljih rješenja koje možete dobiti je korištenje softvera Remove.BG. Ali možda neki korisnici nemaju dovoljno pojma o softveru, zar ne? U tom slučaju morate pročitati ovu recenziju. U ovom vodiču ćemo dati iskrenu recenziju o Remove.BG, zajedno sa njegovim karakteristikama, prednostima, nedostacima i načinom korištenja. Osim toga, uključit ćemo i najbolju zamjenu za alat koji vam može pomoći da se nosite sa svojim zadatkom. Dakle, da saznate više o alatu, dođite ovdje jer dajemo sve potrebne detalje o Remove.BG.com.

Remove.BG Review

Dio 1. Jednostavan uvod u Remove.BG

Remove.BG.com je web stranica koja je korisna za uklanjanje pozadine slike. To je online alat koji možete koristiti na raznim web platformama. Može se raditi na Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari i još mnogo toga. Kao što smo vam rekli, alat je pouzdan alat za uklanjanje pozadine slike. Može ukloniti pozadinu na samo jednostavan način. Takođe, ima lako razumljiv korisnički interfejs, što ga čini pristupačnijim i izvodljivijim za sve korisnike. Uz to, bez obzira na to da nemate dovoljno vještina uređivanja, i dalje možete koristiti alat bez napora. Štaviše, softver Remove.BG može ponuditi proceduru automatskog uklanjanja pozadine. Nakon umetanja slike koju želite urediti, alat će nastaviti s procesom uklanjanja i donijeti željeni rezultat. Uz to, ne morate ručno uklanjati pozadinu slike, što može oduzeti više vremena tokom procesa. Stoga, ako tražite odličan alat za uklanjanje pozadine fotografija, možete koristiti Remove.BG kao svoj alat.

Uvod u Remove.BG

Dio 2. Glavne karakteristike Remove.BG

Softver Remove.BG može ponuditi različite funkcije u kojima možete uživati kada radite sa svojim slikama. Dakle, ako ste zainteresirani da naučite sve glavne karakteristike online alata, najbolje je odmah pročitati sljedeći sadržaj.

Funkcija uklanjanja pozadine slike

Funkcija uklanjanja pozadine slike

Jedna od osnovnih karakteristika online alata je uklanjanje pozadine sa slike. Pomoću ove korisne funkcije možete ukloniti bilo koju pozadinu koju imate na svojim fotografijama. Osim toga, ako se brinete o procesu uklanjanja, alat vas neće razočarati. Možete ukloniti pozadinu slike na jednostavan način. To je zato što Remove.BG može automatski ukloniti pozadinu u samo jednoj sekundi. Stoga, u samo nekoliko klikova, možete osigurati da već nakon procesa uklanjanja dobijete željeni rezultat.

Dodavanje pozadinske funkcije

Dodavanje pozadinske funkcije

Još jedna sjajna karakteristika na koju možete naići kada koristite online alat je njegova mogućnost dodavanja pozadine vašoj fotografiji. Dakle, nakon što uklonite pozadinu i želite zamijeniti drugu pozadinu, možete to učiniti. Alat ima različite pozadine spremne za korištenje koje možete odabrati za svoje slike. Osim pozadina, možete čak dodati boju pozadini. Možete umetnuti tamne ili svijetle boje prema vašim željama. Dakle, ako želite da svoju sliku učinite privlačnom i ugodnom, možete efikasno koristiti ovu funkciju.

Funkcija brisanja i resetovanja

Funkcija brisanja i resetovanja

Osim uklanjanja pozadine slike, postoji još jedna funkcija u kojoj možete uživati. To je funkcija brisanja i resetovanja. Pa, njegova glavna svrha je da izbriše neželjene elemente na vašim slikama. Samu temu možete ukloniti na osnovu vaših potreba. Sve što trebate je da koristite funkciju Erase. Takođe možete podesiti veličinu četkice da efikasno izbrišete objekat sa slike. Također, ako postoje trenuci kada želite da poništite proces, sve što trebate je koristiti funkciju Reset. Time će se pretvoriti u originalnu sliku. Uz ovu funkciju, brisanje nekih elemenata sa vaše fotografije bit će lakše i brže.

Preview Feature

Preview Feature

Da li želite da uporedite svoj rad sa originalnom slikom? U tom slučaju, funkcija Preview vam je uzvratila. Kao što svi znamo, funkcija pregleda može vam pomoći da uporedite svoju sliku sa uređenom verzijom. Uz to ćete vidjeti promjene i može vam dati ideju o stvarima koje trebate poboljšati. Dakle, uvijek koristite ovu funkciju ako želite vidjeti prije i poslije verzije slika.

Dio 3. Za i protiv Remove.BG

PROS

• Može lako i efikasno ukloniti bilo koju pozadinu sa slike.
  • Dostupan je na gotovo svim web platformama.
  • Alat je jednostavan i savršen za sve korisnike.
  • Glavni korisnički interfejs alata je lako razumljiv.
  • Podržava JPG i PNG formate slikovnih datoteka.
  • Može zamutiti pozadinu slike.
  • Alat nudi različite spremne pozadine i boje za sliku.
  • Također može izbrisati sve elemente koristeći funkciju brisanja.

CONS

• Online alatu je potrebna internetska veza za rad.
  • Nije besplatan 100%.
  • Morate platiti po kreditu ako želite ukloniti pozadinu sa različitih slika.
  • Alat ne može glatko ukloniti pozadinu sa komplikovane slike.
  • Da biste dobili visoku kvalitetu slike, morate kreirati svoj račun.

Dio 4. Kako koristiti Remove.BG

Dođite ovdje i naučite kako koristiti Remove.BG za efikasno uklanjanje pozadine slike.

1

Idite na Remove.bg.com i kliknite na dugme Upload Image da biste umetnuli sliku sa svog računara.

Dugme za otpremanje slike
2

Nakon procesa učitavanja, alat će automatski nastaviti s procesom uklanjanja pozadine i prikazat će vam konačni rezultat.

3

Kada već vidite rezultat, možete sačuvati sliku. Možete dodati i pozadinu ako želite. Da biste to učinili, kliknite na Dodaj pozadinu opciju i odaberite željenu pozadinu ili boju. Zatim kliknite Gotovo.

Dodaj pozadinsku sliku
4

Da biste spremili konačni rezultat, kliknite na Download i pričekajte proces preuzimanja. Nakon toga, već možete imati svoju sliku.

Kliknite Preuzmi za spremanje

Dio 5. Alternativa Remove.BG

Ako mislite da alat Remove.BG nije prikladan za vas, imamo najbolju alternativu za korištenje. Još jedan sjajan alat za uklanjanje pozadine slika kojem možete pristupiti je MindOnMap Besplatno uklanjanje pozadine na mreži. Ovaj alat vam može pomoći da glatko i brzo uklonite bilo koju pozadinu sa slike. Ono što ga čini boljim od Remove.BG je to što vam omogućava da uklonite pozadinu bez obzira da li je vaša fotografija jednostavna ili komplikovana. Pored toga, korisnički interfejs MindOnMap-a je jednostavniji, što je savršeno za sve korisnike. Osim toga, možete i izrezati fotografiju ako želite. Njegova funkcija izrezivanja može vam pomoći da uklonite ili izbrišete nepotrebne dijelove sa slike. Također možete dodati boju običnoj pozadini slike, što je čini idealnim alatom za korisnike. Stoga je bolje koristiti ovaj alat za postizanje željenog rezultata.

MindOnMap Remove BG Alternative

Dio 6. Često postavljana pitanja o Remove.BG

Da li je Remove.bg siguran?

Da, jeste. Alat je siguran za upotrebu. Osigurava da se svi vaši fajlovi neće dijeliti s drugim korisnicima. Dakle, možete koristiti alat bez ikakve brige o svojoj privatnosti i sigurnosti.

Da li Remove.bg smanjuje kvalitetu?

Definitivno, ne. Nakon što uklonite pozadinu pomoću softvera, kvaliteta će ostati. Uz to, možete uređivati svoju sliku bez brige o kvaliteti slike nakon procesa.

Je li aplikacija Remove.bg besplatna?

Ne nije. Možete iskusiti samo njegovu probnu verziju. Dakle, ako želite ukloniti pozadinu sa raznih slika, morate platiti njen pretplatnički plan. Košta $ 9,00 za 40 kredita mjesečno.

Zaključak

S ovim Remove.BG recenzija, naučili ste sve o alatu. Uključuje njegove karakteristike, prednosti, nedostatke i kako ga koristiti. Osim toga, članak je uključio i najbolju alternativu koju možete koristiti, a to je MindOnMap Besplatno uklanjanje pozadine na mreži. Dakle, ako želite drugi alat koji ima iste mogućnosti kao Remove.BG, možete pokušati koristiti alat.

Napravite mapu uma

Kreirajte svoju mapu uma kako želite

MindOnMap