Ultimativni pregled Imglarger-a [uključujući prednosti, nedostatke i cijene]

Jade Morales08. februar 2023Pregled

U ovom članku ćemo vam dati dovoljno informacija o tome Imglarger softver. To uključuje njegove prednosti, nedostatke i cijene. Osim toga, ovaj post će vas naučiti kako koristiti ovaj softver za uređivanje fotografija da poboljšate svoju fotografiju. Osim toga, ovaj članak će vas upoznati i s najboljim alternativama za Imglarger. Ako ste zainteresirani za ovu raspravu, pročitajte ovaj članak da biste saznali više.

Pregled Imglarger-a

Dio 1. Detaljan pregled o Imglargeru

Imglarger, koji se često naziva AI Image Enlarger, je web alat za poboljšanje fotografija vođen umjetnom inteligencijom (AI) koji vam omogućava da uvećate slike bez gubitka kvaliteta. Njegov AI sistem je sada dovoljno moćan da automatski poveća i poboljša slike koristeći obučenu SRCNN neuronsku mrežu. Imglargerov AI sistem će poboljšati sve detalje i pojačati kontrast ivica na osnovu modela obuke kada je slika podešena za proces uvećanja.

Osim toga, može eliminirati šum slike, ostavljajući vašu sliku savršenom u pikselima. To je zgodan alat za one koji tek počinju i ne znaju toliko o uređivanju. Imglarger je dobar izbor ako tražite najjednostavniji način za uređivanje slika, jer će vam uštedjeti mnogo vremena i pružiti najbolju uslugu koju je bilo koji drugi alat ikada ponudio. AI Image Enlarger također ima mnoge druge funkcije, uključujući mogućnost promjene veličine vaših fotografija, spremanja u TIF, BMP i GIF formatu, dodavanja natpisa vašim fotografijama, promjene boje vaših fotografija, dodavanja teksta i još mnogo toga. Ovo su stvari koje možete očekivati dok uređujete svoje fotografije koristeći ImgLarger. Pruža vam nekoliko alata koji vam omogućavaju da snimite nekoliko fotografija na veliko bez brige o tome da će se kvalitet slika pogoršati. Na primjer, možete modificirati oštrenje slike kako biste osigurali da su svi detalji uključeni kada snimite portret nekoga u svojoj kancelariji.

Imglarger

Kada povećavate fotografije, Imglarger će automatski izvršiti ovu radnju. Shvaćate li zašto su neki korisnici odlučili poboljšati fotografiju pomoću Imglargera? Ljudi ga više vole jer ne samo da povećava vaše fotografije već i čuva njihov kvalitet, što drugi programi ne mogu postići. Uz to, AI Image Enlarger vam omogućava da povećate svoje slike do 800%, što je fantastična opcija za razmišljanje. Vaše fotografije će se automatski uvećati u trenu pomoću sofisticiranog AI algoritma.

Štaviše, i web-bazirani alati i offline softver za Windows ili Mac uključeni su u AI Image Enlarger. Osim toga, nude aplikacije za mobilne operativne sisteme kao što su Android i iOS, što ih čini praktičnijim za sve korisnike. Međutim, budući da ima plan pretplate, morate kupiti softver, posebno ako želite poboljšati brojne slike. Možete uređivati samo osam fotografija svakog mjeseca uz besplatni plan, što nije od velike pomoći i ograničeno.

PROS

• Alat je pogodan za neprofesionalne korisnike.
  • Može poboljšati slike u samo nekoliko klikova.
  • To nikada ne utiče na kvalitet slike.
  • Aplikacija ne zahtijeva profesionalne vještine za korištenje.

CONS

• Ne možete kontrolisati kako želite da poboljšate svoje fotografije.
  • Poboljšajte osam fotografija mjesečno na besplatnoj verziji.
  • Kupite pretplatnički plan za više sjajnih funkcija.

Cijene

Besplatni plan

◆ Besplatno

◆ 8 kredita mjesečno

◆ Ograničen pristup svim funkcijama

Premium plan

◆ $9.00 mjesečno

◆ 100 kredita mjesečno

◆ Neograničen pristup svim funkcijama

Plan preduzeća

◆ $19,00 mjesečno

◆ 500 kredita mjesečno

◆ Neograničen pristup svim funkcijama

Imglarger Pricing

Dio 2: Kako koristiti Imglarger

Ako želite poboljšati svoje fotografije pomoću Imglargera, u skladu s tim koristite proceduru ispod.

1

Otvorite svoj pretraživač i idite na glavnu web stranicu Imglarger. Da biste učitali svoju sliku, kliknite na Odaberite Slika dugme. Također možete direktno prevući ili ispustiti datoteku slike.

Imglarger Odaberite Otpremanje slike
2

Nakon učitavanja slike, kliknite na Počni proces. Ova aplikacija će obaviti posao i čekati proces poboljšanja.

Start Process Enhance Photo
3

Kada je proces završen, pritisnite Skinuti dugme da sačuvate konačni rezultat na vašem računaru.

Pritisnite Download Save Image

Dio 3: Najbolja alternativa Imglargeru

Ako želite još jedan online alat za poboljšanje vaših fotografija osim Imglargera, možete ga koristiti MindOnMap Free Image Upscaler Online. Ovo je najbolja alternativa za vas. Možete poboljšati svoju fotografiju bez napora i brzo koristeći ovaj alat jer ima intuitivno sučelje s osnovnim metodama, što je čini pristupačnijom svim korisnicima. Osim toga, ovu aplikaciju možete koristiti bez ograničenja. Možete besplatno uživati u svim njegovim sjajnim karakteristikama. Također, dostupan je na svim platformama, uključujući Internet Explorer, Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Microsoft Edge i druge. Možete mu pristupiti čak i na svom mobilnom telefonu pomoću pretraživača. Takođe možete povećati svoju fotografiju do 8x, čineći je ugodnijom za gledanje. Štaviše, postoji još stvari koje možete učiniti s ovim alatom za povećanje slike. Možete ukloniti zamućene slike, nepikselizirati slike s pikselima, te povećati i promijeniti veličinu fotografija. Na ovaj način možete očekivati odlične rezultate nakon procesa poboljšanja.

1

Idite direktno na MindOnMap Free Image Upscaler Online web stranica. Zatim kliknite na Upload Images dugme za učitavanje slike.

Upload Image Najbolja alternativa
2

Kada se fotografija učita u ovu aplikaciju, potražite opciju vremena povećanja u gornjem dijelu sučelja. Možete odabrati 2×, 4×, 6× i 8×. Ovako, možeš poboljšati fotografije na osnovu vaših preferencija.

Vremena uvećanja Gornji interfejs
3

Na kraju, nakon procesa poboljšanja, kliknite na dugme Sačuvaj da biste sačuvali sliku. Nakon toga, slika je spremna za pregled.

Sačuvajte sliku na kraju

Dio 4: Često postavljana pitanja o Imglargeru

1. Ko može koristiti Imglarger?

Svi korisnici kojima je potrebno uklanjanje pozadine, retuširanje lica, povećanje slike, poboljšanje, izoštravanje i smanjenje šuma. U Imglarger je uključeno šest AI mogućnosti koje vam pomažu da uvećate/povećate slike, poboljšate boju slike, izoštrite i razmutite slike, povećate kvalitetu lica koristeći retuširanje tehnologiju, automatski uklanja pozadinu sa slika i smanjuje šum na slikama.

2. Koliko će trajati proces uvećanja fotografije?

Sistemu je obično potrebno 15 do 30 sekundi da naraste do 200% i 400%. To će trajati između 40 i 60 sekundi ako koristite 800% upscale.

3. Hoće li se moja pretplata automatski obnoviti?

Definitivno, da. Cijena će biti naplaćena nakon što izvršite uplatu. Vaša pretplata i fotografije će se sami obnoviti. PayPal upravlja procesom naručivanja i odgovara na sva pitanja o brizi o korisnicima i povratima novca.

4. Da li je bezbedno koristiti Imglarger?

Da, jeste. Sve slike će biti izbrisane nakon 12 sati radi zaštite privatnosti korisnika. Aplikacija neće dijeliti fotografiju u druge svrhe.

Zaključak

Sada znate sve o tome Imglarger. Njegova funkcija, karakteristike, cijena, prednosti i nedostaci. Također ste naučili kako poboljšati svoju sliku pomoću ovog alata. Međutim, ima ograničenja, posebno kada koristite verziju besplatnog plana. Ali ako želite koristiti besplatni alat za poboljšanje fotografija, najbolja alternativa za Imglarger je MindOnMap Free Image Upscaler Online.

Napravite mapu uma

Kreirajte svoju mapu uma kako želite

Započnite