8 besplatnih PNG alata za uklanjanje pozadine koje vrijedi razmotriti

Jade Morales04. mart 2024Pregled

Imate li zadivljujuću sliku, ali njena pozadina nije sasvim u skladu s vašom vizijom? Zahvaljujući alatima za uklanjanje pozadine koje pokreće AI, zadatak brisanja neželjenih pozadina postaje lakši. Ipak, ne možemo poreći obilje ovih alata. Stoga je početnicima zbunjujuće odabrati najbolji za njih. Zbog toga smo pažljivo testirali i odabrali neke alate na osnovu njihove efikasnosti, povratnih informacija i još mnogo toga. Na taj način ćemo vas bolje voditi u odabiru pravog PNG uklanjanje pozadine alat za vas.

Pregledajte PNG alat za uklanjanje pozadine
Feature MindOnMap Erase.bg Clipping Magic PicMonkey PhotoScissors Fotor InPixio Ukloni pozadinu Pxl Photo Background Remover
Automatsko uklanjanje Da Da Ograničeno Ograničeno Ograničeno Da Ograničeno Da
Kvaliteta uklanjanja pozadine Visoko Umjereno Visoko Umjereno Visoko Visoko Visoko Umjereno
Jednostavnost upotrebe Lako i intuitivno Lako Intuitivno User-friendly User-friendly Lako User-friendly User-friendly
Napredne funkcije Osnovni alati za uređivanje Da Da Da Da Da Da Da
Cijene Besplatno Besplatno i plaćeno počinje od $0,10/kredit Besplatna probna verzija i plaćeno svjetlo – $2.49/mjesečno i $0.166/kredit
Standardno -$4,99/mjesečno i $0,050/kredit
Pro – $11.99/mjesečno i $0.024/kredit
Besplatno i plaćeno počinje od $72.00 Jednokratna kupovina koja počinje od $49,98 Besplatno probno i plaćeno Besplatno i plaćeno
14-dnevni pristup – $1.98 Godišnje – $4.96
Besplatno i plaćeno
10 kredita za $5
250 kredita za $50

Dio 1. MindOnMap Besplatno uklanjanje pozadine na mreži

Počnimo sa MindOnMap Besplatno uklanjanje pozadine na mreži. To je web-bazirani alat koji je razvijen i posvećen uklanjanju pozadine slika. Omogućava vam da uklonite pozadine sa svojih fotografija kako biste izolirali proizvode, životinje i ljude. Alat može izvršiti ovu metodu na široko korištenim formatima slika, uključujući PNG, JPEG i JPG. Takođe, koristi AI tehnologiju da eliminiše pozadinu i učini je transparentnom. I ne samo to, ako niste zadovoljni rezultatom, možete sami ukloniti pozadinu. Pruža alate četkica Keep and Erase koje možete slobodno koristiti.

Čekaj, ima još! Nakon što uklonite pozadinu slike, možete je promijeniti u željenu pozadinu. Alat pruža čvrste boje kao što su crna, bijela, plava, crvena i još mnogo toga. Osim toga, također vam omogućava da je zamijenite drugom slikom kao pozadinom. Također nudi neke osnovne alate za uređivanje kao što su izrezivanje, rotiranje, okretanje i još mnogo toga. Konačno, zadržava kvalitet i ne dodaje vodeni žig nakon uklanjanja. Zato se može smatrati najboljim internetskim uklanjanjem PNG pozadina.

Uklanjanje pozadine MindOnMap

Dio 2. Erase.bg

U slučaju da morate ukloniti pozadinu iz masovnih PNG slika, razmislite o Erase.bg. Takođe predstavlja vrhunski alat u uklanjanju pozadine. Alat je također dizajniran da zadovolji različite potrebe korisnika. Koristeći ga, možete kreirati grafiku i uređivati slike. Dok smo isprobavali alat, otkrili smo da nudi različite pozadinske opcije. Nevjerojatno, postoje i individualni i profesionalni predlošci s kojima korisnici mogu eksperimentirati. Ovaj AI alat takođe nudi visoku rezoluciju slike do 5.000 × 5.000 piksela. Štaviše, Erase.bg podržava različite formate, kao što su PNG, JPEG, WebP, HEIC i JPG. Ali evo caka, opcije izvoza na ovom alatu su ograničene samo na PNG format. Osim toga, verzija HD kvaliteta može se sačuvati samo nakon što se prijavite. Ipak, i dalje je dobra opcija.

Alat Erase.bg

Dio 3. Clipping Magic

Još jedan alat baziran na AI za provjeru je Clipping Magic. To je potpuno automatski alat koji vam pomaže da obrišete pozadinu na slikama. U stvari, alat je najefikasniji kada izoluje objekte od čiste pozadine na fotografiji. Takođe nudi jednostavan način pripreme slika za dalje uređivanje. Alat za skalpel vam omogućava da uklonite područja niskog kontrasta sa vaših fotografija. Nekoliko funkcija, poput izrezivanja i prilagođavanja, također je dostupno. Ali imajte na umu da to ima svoju cijenu. Najosnovniji paket počinje od $3,99 mjesečno. Osim toga, nudi samo 15 kredita ili slika. Stoga smatramo da je malo skupo za početnike i za one sa ograničenim budžetom.

Clipping Magic

Dio 4. PicMonkey

Još jedan online alat za uklanjanje pozadine PNG koji možete isprobati je PicMonkey. Pomoću njega možete podesiti snimanje fotografija na svom pametnom telefonu. To je također alat baziran na oblaku koji automatski sprema sve u vašem oblaku. Stoga vam omogućava pristup sa bilo kojeg uređaja koji imate. Osim toga, nudi ručno i automatsko uklanjanje pozadine. To znači da možete ukloniti pozadinu sa svojih fotografija kako želite. Osim toga, ima neke alate za uređivanje slika i šablone koji su vam dostupni za korištenje. Dok smo isprobavali alat za uklanjanje pozadine slike, bili smo zaprepašteni što smo to učinili besplatno. Ipak, otkrili smo da većina njegovih funkcija zahtijeva da se pretplatite. Sada, ako radite na određenoj slici na njoj i planirate da je preuzmete, morate platiti godišnju pretplatu.

Uklanjanje pozadine PicMonkey

Dio 5. PhotoScissors

Sljedeće, imamo PhotoScissors. Ako ikada naiđete na problem gdje je pozadina uništila vašu fotografiju, možete isprobati PhotoScissors. To je još jedan alat za uklanjanje pozadine na koji se također možete osloniti. Iako može automatski ukloniti pozadinu slike, ponekad mu je ipak potrebna pomoć. Uključuje vam omogućavanje da koristite ponuđene alate za fino podešavanje rezultata i označavanje pozadine fotografije. Osim toga, otkrili smo da nudi unaprijed postavljene postavke za izrezivanje slika. Osim toga, kompatibilni su sa stranicama društvenih medija, uključujući Amazon i eBay. PhotoScissors vam omogućava da otpremite neograničen broj fotografija kako biste uklonili pozadinu.

Ipak, ako vam je potrebna verzija visoke rezolucije za preuzimanje, morate platiti kredite za fotografije. Ne samo to, da biste otključali pristup naprednijim alatima za uklanjanje pozadine, morate i platiti. To znači da morate kupiti komplementarni softver, a to je Inpaint. Bez obzira na to, još uvijek je značajna opcija za uklanjanje pozadine PNG za visoku rezoluciju.

PhotoScissors

Dio 6. Fotor

Pored naše liste, imamo Fotor alat za uređivanje fotografija. Fotor također nudi opciju brisanja pozadine sa PNG fotografija. Njegov alat za uklanjanje pozadine oslanja se na precizan algoritam uklanjanja. Tako je lako ukloniti bijelu pozadinu sa fotografije ili čak uklonite pozadinu sa složenih slika. Nakon pokušaja, vidjeli smo da alat može odmah identificirati subjekte unutar pozadine slike i ukloniti je za nekoliko sekundi. Štaviše, omogućava vam da fino podesite svoje PNG fotografije. Također nudi gumicu i magičnu olovku za uklanjanje. Možete ih koristiti za zadržavanje i brisanje područja pozadine. Međutim, kao i svaki drugi alat, Fotor koristi kreditni sistem za preuzimanje visoke rezolucije. Kao rezultat toga, može postati ograničenje za korisnike s čestim potrebama za uređivanjem slika visoke rezolucije. Također, zahtijeva da platite za korištenje drugih alata.

Fotor PNG Uklanjanje pozadine

Dio 7. InPixio Ukloni pozadinu

Idemo dalje, InPixio je još jedan pouzdan alat koji smo dodali našoj listi PNG alata za uklanjanje pozadine. Nudi plaćene i besplatne verzije koje korisnici mogu koristiti. Testirali smo besplatnu verziju ovog alata. Na sreću, koristi i AI algoritam koji besplatno briše pozadinu sa fotografija. Još jedna sjajna stvar u vezi s tim je to što nudi alate za retuširanje. Mogli smo odabrati pozadinu s više detalja. Nadalje, omogućava vam da sačuvate svoju fotografiju s bijelom pozadinom ili da koristite unaprijed postavljene slike pozadine. Unatoč tome, imat ćete pristup samo drugim alatima za uređivanje slika bez plaćanja. Dakle, morate kupiti godišnju pretplatu. Sada puni pristup košta $49,99 godišnje. Ako ste u ograničenom budžetu, to možda nije najbolja opcija za vas. Ipak, ako jednostavno želite ukloniti pozadinu i bez uređivanja, onda je dobro razmisliti o tome.

Uklanjanje pozadine InPixio

Dio 8. Pxl Photo Background Remover

Da upotpunimo našu listu najboljih izbora uklanjanje pozadine alati, imamo Pxl Photo Background Remover. To je besplatna Shopify aplikacija koja može izbrisati pozadinu s vaših fotografija, uključujući PNG. Alat također koristi AI tehnologiju koja otkriva i eliminira pozadinu slike. Osim ove funkcije, omogućava vam da dodate pozadinu u boji ako želite. Stoga vam daje mogućnost da svojoj fotografiji date svjež i nov izgled. Kada smo ga pokušali koristiti, vidjeli smo da može lako obaviti posao. Ovo se posebno odnosi na uklanjanje pozadine. Sa samo nekoliko klikova pretvorili smo naše PNG fotografije u željenu pozadinu. Zbog toga smo ga uvrstili na našu listu. Ipak, morate imati na umu da biste mogli iskusiti neke probleme dok ga koristite. Pogotovo ako imate pozadinu koja je detaljna i komplikovana. Alat se može suočiti s nekim izazovima. Osim toga, nema drugih nedostataka u korištenju.

PXL Photo Background Remover

Dio 9. Često postavljana pitanja o PNG pozadinskom uklanjanju

Kako da uklonim pozadinu sa PNG slike?

Postoji mnogo metoda ili alata koji vam mogu pomoći u uklanjanju pozadine sa slika. Svi gore navedeni alati za uklanjanje pozadine mogu to učiniti za vaše PNG fotografije. Ali ono što toplo preporučujemo jeste MindOnMap Besplatno uklanjanje pozadine na mreži. Samo trebate posjetiti njegovu službenu web stranicu. Zatim kliknite na dugme Upload Images koje ćete videti. Konačno, pričekajte da alat obradi i ukloni pozadinu sa vaše PNG slike.

Kako da uklonim pozadinu iz lažnog PNG-a?

Uklanjanje pozadine iz lažnog PNG-a može se lako obaviti MindOnMap Besplatno uklanjanje pozadine na mreži. Za pristup mu je potrebna samo internetska veza. Na službenoj stranici kliknite na Upload Images i uvezite lažnu PNG fotografiju. Nakon odabira, alat će odmah ukloniti pozadinu putem svoje AI tehnologije. Ako niste zadovoljni, koristite alate četkice Keep i Erase.

Zašto moj PNG još uvijek ima pozadinu?

Mnogi razlozi mogu uzrokovati da vaša PNG fotografija i dalje ima pozadinu. To može biti zbog problema kao što su nepravilan odabir, postavke transparentnosti ili spremanje datoteke s pozadinom. Dakle, još jednom provjerite korake za uređivanje i provjerite jeste li ispravno uklonili pozadinu. Konačno, koristite pouzdan alat da obavite posao umjesto vas, kao što je MindOnMap Free Background Remover Online.

Zaključak

Na kraju, morate besplatno upoznati listu naših najboljih izbora PNG uklanjanje pozadine alata. Do sada ste možda odlučili koji alat najbolje odgovara vašim potrebama. Ipak, ako želite 100% besplatni alat za uklanjanje pozadine koji ima ograničenja rezolucije, postoji alat koji preporučujemo. MindOnMap Besplatno uklanjanje pozadine na mreži ističe se kao jedan od najboljih. Nudi jednostavan i intuitivan interfejs koji ga čini našim najboljim izborom među ostalima.

Napravite mapu uma

Kreirajte svoju mapu uma kako želite

MindOnMap