FastStone Photo Resizer: izvanredan program za promjenu veličine slika

Jade Morales08. februar 2023Pregled

Lako je pronaći promjenjivač veličine fotografija na mreži. Naročito danas postoji širok izbor online alata za uređivanje fotografija. Možete otkriti mnoge sjajne online i offline alate za promjenu veličine i pretvaranje fotografija. Međutim, mi ćemo vam olakšati odabir ako imate problema. Osim toga, smanjenje veličine fotografije ili njeno povećanje zvuči kao tehnička stvar za izvođenje. Postaje jasno da se ovim zadacima treba baviti profesionalac. U tom slučaju, ovaj post će vam pružiti najbolje alate za uređivanje fotografija. Možete promijeniti veličinu svojih fotografija van mreže pomoću programa za uređivanje slika FastStone Photo Resizer. Osim toga, pokazat ćemo vam najbolju FastStone zamjenu za promjenu veličine slike. Kako biste saznali sve što trebate znati, pročitajte ovu iskrenu recenziju.

Pregled FastStone Photo Resizer

Dio 1. Detaljni pregledi FastStone Photo Resizer

Promjena veličine fotografija je neophodna, posebno ako želite odličan rezultat nakon objavljivanja fotografije na društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat i još mnogo toga. Svaka platforma društvenih medija ima svoj standard slike. Ako ne slijedite standard, kvalitet vaših fotografija će se automatski promijeniti i može postati lošiji. U tom slučaju morate koristiti efikasan alat za promjenu veličine fotografija, kao što je FastStone Photo Resizer. FastStone Photo Resizer je dobar alat za promjenu veličine vaših slika. Ova aplikacija podržava različite formate slika, uključujući JPEG, PNG, GIF, BMP, PCX, TGA i još mnogo toga. Pruža funkcije kao što su preimenovanje datoteka, pregled i konverzija. Takođe podržava strukture foldera i ne-foldera, kao i višenitnost. Uslužni program ima prenosivi uređaj za jednostavnu migraciju datoteka koji možete prenijeti na fleš disk. Uz to, FastStone uključuje nekoliko alata za uređivanje fotografija. Ima promenu veličine fotografija, preglednik slika, snimanje i maksimalan pregled. Svaki program ima višestruku upotrebu i potpuno je funkcionalan. Možete računati na to da će ispuniti svoja obećanja uz pružanje odličnih dodatnih funkcija za svestrano korisničko iskustvo. Možete promijeniti veličinu fotografija koristeći FastStone Photo Resizer. Osim toga, ovu aplikaciju možete koristiti za pretvaranje fotografija u format slike po vašem izboru. Osim toga, možete podrezati, promijeniti dubinu boje i primijeniti vodene žigove na sliku. Takođe, nudi grupnu obradu za smanjenje vremena i truda dok istovremeno radite sa nekoliko fotografija. Ovaj vanmrežni uslužni program je pristupačniji jer ga možete besplatno preuzeti na svoj Windows računar. Ovaj softver možete koristiti bilo da ste obučeni ili neprofesionalni korisnik. Međutim, budući da se radi o programu za uređivanje fotografija van mreže, njegovo preuzimanje na vaš računar zahtijeva vrijeme. Alat može povremeno prestati raditi iz različitih razloga.

Cijene: Besplatno

PROS

• Nudi razne alate i funkcije za uređivanje.
  • Dostupan svim kvalifikovanim i neprofesionalnim korisnicima.
  • Nudi jednostavan proces dijeljenja datoteka.
  • Može dodati efekte i promijeniti dubinu boja vašim fotografijama.
  • Može proizvesti male veličine datoteka.

CONS

• Verzija za Mac nije dostupna na ovom softveru.
  • Postoje slučajevi kada promjena veličine fotografija ne radi dobro.
  • Proces preuzimanja i instalacije je dugotrajan.

Ovdje je FastStone Photo Resizer Tutorial u nastavku za jednostavno mijenjanje veličine vaših fotografija na vašem računalu. Slijedite korake u skladu s tim.

1

Preuzmite program za instalaciju softvera. Zatim nastavite sa procesom instalacije i pokrenite softver na svom računaru.

2

Kada završite sa pokretanjem photo resizer, glavni interfejs će se pojaviti na vašem ekranu. Kao što vidite, folderi sa vašeg računara su dostupni u ovoj aplikaciji. Pregledajte fotografiju kojoj želite promijeniti veličinu.

Photo Resizer Fast Stone
3

Kada kliknete na Dodati dugme nakon odabira slikovne datoteke, ona će se pojaviti u dijelu Input liste na desnom interfejsu.

Pritisnite dugme Dodaj
4

U ovom dijelu možete nastaviti promeni veličinu slika stavljanjem kvačice na Koristite opciju unapred ispod. Nakon što stavite kvačicu, kliknite na Napredne opcije dugme.

Koristite dugme za napredne opcije
5

Odaberite Promjena veličine potvrdni okvir da otvorite program za promjenu veličine. Zatim možete odlučiti za tehniku promjene veličine prema vašim potrebama. Jednostavno odaberite odgovarajući radio gumb da biste prikazali listu izbora. Da biste finalizirali postavke, izvršite potrebne izmjene u svojstvima i pritisnite uredu.

Promjena veličine procesa slike
6

Za posljednji korak, dvostruki klik na sliku na kartici Input List će vam omogućiti da vidite pregled ishoda. Da biste dovršili konverziju, odaberite izlazni format i pritisnite Pretvoriti dugme.

Pretvori dugme u sačuvaj sliku

Dio 2. Najbolja alternativa FastStone Photo Resizer

Ako ne želite da aplikacija za preuzimanje mijenja veličinu vaših slika, možete je koristiti MindOnMap Free Image Upscaler Online. Ovo je najbolja alternativa FastStone Photo Resizeru. To je web-bazirana aplikacija koja automatski mijenja veličinu vaših slika klikom na opcije vremena uvećanja: 2×, 4×, 6× i 8×. Nudi metode bez problema, što ga čini pogodnim za sve korisnike, posebno početnike. Ima intuitivan interfejs koji je razumljiv i lak za praćenje. Osim toga, od vas se ne traži da kupite plan pretplate u ovoj aplikaciji jer je besplatna 100%. Ovaj alat možete koristiti na nekoliko uređaja kao što su računari i mobilni telefoni sa pretraživačima, što ga čini praktičnim.

Štaviše, postoji više stvari koje možete učiniti koristeći ovaj alat za povećanje slike. Na primjer, možete koristiti ovaj alat da poboljšate malo zamućenu fotografiju koju treba ispraviti. Ispitivanje specifičnosti vaših fotografija je jednostavno nakon upotrebe ovog alata za povećanje slike. Također možete koristiti MindOnMap-ov besplatni alat za povećanje slike kako biste povećali svoje slike na mreži. Stoga, ako vam malo vizualnih sadržaja smeta, možete koristiti ovaj online alat. Ako želite otkriti više funkcija iz ovog fantastičnog alata za uređivanje fotografija, pokušajte koristiti MindOnMap Free Image Upscaler Online.

1

Otvorite svoj pretraživač i idite direktno na MindOnMap Free Image Upscaler Online web stranica. Zatim pritisnite Upload Images dugme. Odaberite sliku iz datoteke mape i dodajte je.

Dugme za promjenu veličine za otpremanje slika
2

Za sljedeći korak idite na gornji dio sučelja i vidjet ćete opcije vremena povećanja. Zatim odaberite željeno vrijeme uvećanja da promijenite veličinu fotografija.

Opcija promjene veličine vremena uvećanja
3

Na kraju, nakon što odaberete željena vremena uvećanja, sačuvajte sliku pritiskom na Sačuvaj dugme.

Sačuvaj za preuzimanje slike. Promjena veličine

Dio 3. Najčešća pitanja o FastStone Photo Resizer

1. Kako napraviti skupnu promjenu veličine u FastStone Photo Resizer?

Otvorite FastStone Photo Resizer program da započnete proceduru. Nakon toga, istražite izvor svojih fotografija i uključite ih u svoju listu. Zatim odlučite koji izlazni format preferirate. Dok uređujete svoje fotografije, također možete iskoristiti prednosti sofisticiranih postavki FastStonea. Da biste započeli proceduru, kliknite na Start na samom kraju.

2. Zašto FastStone Photo Resizer ponekad ne radi?

Postoje slučajevi u kojima oštećena ili nedostajuća izvršna datoteka sprječava funkcioniranje aplikacije. EXE datoteka za program sadrži probleme. To je razlog zašto ne možete dovršiti pokretanje. Datoteka se može zamijeniti preuzimanjem nove EXE datoteke sa web stranice, vaš Windows registar se može optimizirati da spriječi upućivanje na nevažeće putanje EXE datoteka i možete postaviti ispravan direktorij putanje datoteke za EXE datoteku. Postoje i slučajevi u kojima se neke datoteke FSResizer.exe ne nalaze u njihovoj evidenciji. U ovoj situaciji, oni mogu zatražiti da se to uključi u njihovu bazu podataka ili kontaktirati FastStone Soft za dodatnu pomoć.

3. Da li FastStone Photo Resizer ima tehničku podršku?

Da, zaista. Posjetite FastStone web stranicu i odaberite Kontaktirajte nas. Bićete proslijeđeni na njegove kontakt informacije za korisničku podršku.

Zaključak

FastStone Photo Resizer je jedan od efikasnih programa za promjenu veličine fotografije. Također, ima više sjajnih funkcija koje vašu fotografiju čine jedinstvenom i atraktivnom. Međutim, ovaj softver oduzima previše vremena u smislu procesa instalacije. Dakle, ako više volite promijeniti veličinu fotografija na mreži, koristite MindOnMap Free Image Upscaler Online.

Napravite mapu uma

Kreirajte svoju mapu uma kako želite

Započnite